Op weg naar het Heilige Land - Reisverslag uit Tiberias, Israel van Ruth Vogelzang - WaarBenJij.nu Op weg naar het Heilige Land - Reisverslag uit Tiberias, Israel van Ruth Vogelzang - WaarBenJij.nu

Op weg naar het Heilige Land

Door: Ruth en Coby

Blijf op de hoogte en volg Ruth

21 Februari 2014 | Israel, Tiberias

Om 2.00 uur vannacht uitgezwaaid door Lex en zijn team en andere enthousiaste Ommenaren.
Mooie vlucht over de Alpen en Griekse eilanden en nu in het C- hotel in Tiberias. Wij genieten van de sjabbat en de heerlijke temperatuur . morgen in de voetstappen van Jezus. We trekken de wandelschoenen, geen ' jesusshoes' aan.

• 21 Februari 2014 - 20:43

Ruth Vogelzang:

Het is dus Israel, niet Angola. het begrijpt het niet......
    We zijn nu al uitgeput

• 21 Februari 2014 - 20:57

Marianne Winters-Karels :

Hoi allemaal,

Fijn dat jullie goede en mooie reis hebben gehad!
    En dat de temperatuur zo goed is.
    Wandelse morgen en geniet! Ti's prachtig daar en heel bijzonder,
    Groet, Marianne

• 21 Februari 2014 - 20:59

Jim Howell:

Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad. Geniet er van. Mailinglijst werk goed.

• 21 Februari 2014 - 21:49

Edith Horsman:

Super dat de reis goed verlopen is. De wandelschoenen uit het vet en heerlijk genieten. Groetjes Edith

• 22 Februari 2014 - 08:43

Janneke De Lange:

Leuk om jullie reis zo mee te maken. Kan ik mooi in de gaten houden of mijn ouders zich wel gedragen ;-) Heel veel plezier de komende tijd en geniet van de bijzondere reis! Groetjes Janneke

• 22 Februari 2014 - 11:31

Rieno, Anje, Femke En Thijs Poelarends:

Wij wensen jullie een bijzondere reis toe en voor opa en oma Bob de Bouwer: geniet er van en leuk dat we mee kunnen genieten op deze manier! Femke: ik hoop dat jullie een mooie reis hebben!
    Groetjes uit Zwartewaterland.

• 22 Februari 2014 - 15:19

Marith, Lilian, Chris En Miranda Rens:

Marith: Allebei de opa's en oma's op vakantie... dat is wel even wennen dat heb je natuurlijk niet heeeel vaak maar ja het is wel leuk voor jullie en pas op : BREEK JE BEEN NIET net als mijn andere oma.
    Lilian: veel plezier op vakantie en geen rare dingen doen hoor!
    Chris en Miranda: wij wensen jullie heel veel plezier in dit bijzondere land. We hopen dat jullie veel bekende plekken zullen bezoeken, waardoor de verhalen uit de Bijbel nog dichter bij jullie zullen komen te staan. Wij wensen papa en mama, maar natuurlijk ook de rest van de groep alle goeds toe!