Eerste dag - Reisverslag uit Tiberias, Israel van Ruth Vogelzang - WaarBenJij.nu Eerste dag - Reisverslag uit Tiberias, Israel van Ruth Vogelzang - WaarBenJij.nu

Eerste dag

Door: Hendrik

Blijf op de hoogte en volg Ruth

22 Februari 2014 | Israel, Tiberias

Vrijdag 21 februari

Vrijdagochtend om 01.45 uur stond er een schitterende touringcar voor ons klaar op de marktintroductie Ommen. Jawel . . . De spelersbus van Go Ahead Eagles ! Helaas moest Coby de Haan bij binnenkomst een droevig verhaal kwijt. De vader van Betsy en schoonvader van Teun Berger is de dag voor ons vertrek naar Israël overleden. Dus moesten zij deze reis vlak voor vertrek annuleren. Heel jammer !
Tegen vieren werden we keurig voor de vertrekhal van Schiphol afgezet. Het inchecken van de bagage begon pas om 5 uur en we hoefden pas om 6.30 uur bij Gate 37 te zijn. Dus daar zaten we dan, te barsten van de slaap.

Bij het inchecken zagen we journaliste Kysia Hekster van de NOS met een cameraman. Ze was op weg naar Kiev in de Oekraïne.
De vlucht met overstap in Zürich van Swissair was prima.
Op Ben Goerion stond Hans van DrieTours met een bus klaar voor de rit naar Tiberias.

Hotel 'C- hotel' in Tiberias voldeed niet geheel aan onze verwachtingen. Eén ster misschien. Gelukkig wel schoon. De maaltijd in de stampvolle eetzaal was echter geweldig met veel mediterrane gerechten. Het was Sabbath geworden en de zaal zat vol met traditionele Joodse families compleet met kinderen met eveneens een kalotje op en baby's.

• 23 Februari 2014 - 12:53

Annelieke Jonkhans-Kleinjan:

leuk hoor,om elke dag te volgen!

• 23 Februari 2014 - 17:36

Marianne Vosjan:

Een waardevol verblijf toegewenst!!
    Na er30jaar terug te zijn geweest,blijft mijn wens om nog eens terug te gaan
    Misschien een volgende reis!
    Een fijne tijd daar toe gewenst!
    Gr Johan en Marianne Vosjan

• 25 Februari 2014 - 10:08

Riet Vosjan.:

Goedemorgen reizigers in Israël,
    Met veel belangstelling lees ik het reisverslag van jullie reis door het land Israël. Dank ook voor de foto's die jullie meezenden.
    Ik heb de indruk dat het een mooie en onvergetelijke reis gaat worden. Zelf ben ik ook in Israël geweest en daarom reis ik met jullie mee en geniet daarnaast van de mooie foto's. Heel bijzonder.
    Het varen op het meer van Tiberias vond ik toen erg indrukwekkend. Wat is daar op het meer veel gebeurd in de tijd dat onze Heiland op aarde en in Israël is geweest.
    Geniet er maar veel van en doe vooral mooie en blijvende indrukken op van het land Israël.
    Met een hartelijke groet
    Riet.

Het weer in Ommen is goed maar wel een gure wind. Gisteren hadden wij een prachtige lentedag. Dus geen 20 o.

• 27 Februari 2014 - 10:26

Rieno, Anje, Femke En Thijs:

Mam en oma: van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Een zonnige dag toegewenst en geniet nog even van jullie laatste dagen!
    Groetjes Rieno, Anje, Femke en Thijs